på allra bästa sätt

Min söndag har jag spenderat på allra bästa sätt!
Startade upp dagen med en film och världens godaste frukost, sen åkte jag ner till Ida och Micke och lekte lite med Hugo. Efter det for jag hem och pluggade bort ALLA läxor jag hade. Så himla skönt! Sen tog jag en prommis med Leon då jag passade på att fota både han och en massa annat. Ska försöka hinna redigera dom i veckan, så dom dyker nog upp här så småningom precis som dom jag fotade för någon dag sedan. Slutligen har jag suttit bänkad framför Dallas med mamma.
Nu ska jag slå på en film, lyssna på musik eller läsa. Har sovmorgon imorgon, och längtar som en galning på att den här veckan ska börja. Har inte tränat på 2 veckor pga. min förkylning, men i veckan då jävlar ska jag försöka tränga in både löpning, gymning och simning nu när jag äntligen mår bättre. Sen har jag också fuskat rejält i veckan med mitt godislöfte, har fikat hela tiden känns det som. Så det blir också en nystart imorn, och då kör jag 2 månader i sträck!

Vi hörs imorgon, godnatt! 
 
2 bilder från Instagram som sammanfattar min dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback