lycklig

Jag är tillbaka, och förhoppningsvis för att stanna den här gången! Men det ser ljust ut iallafall för ett tag framöver för nu är min motivation på topp. Allting känns bara riktigt bra just nu!
 
Dom senaste veckorna har jag varit i skolan. Jag tvivlar absolut inte längre på att jag valde rätt linje, jag trivs jätte bra! Annars har jag mest hängt med kompisar, fotat, läst, skrivit, pluggat, haft på mig stickade tröjor, druckit varm choklad med grädde och marsmallows, skaffat gymkort på actic i Luleå, shoppat, lyssnat på musik, njutit av hösten och haft det fint.
Har även hunnit med en förkylning. Eller snarare två. Blev förkyld förra veckan och var hemma fredagen, men på måndagen mådde jag helt ok och på tisdagen for jag och gymmade. Då blev jag dock dålig igen och nu har jag både ont i halsen och huvudet. Så nu tar jag det iallafall lungt med träningen i nån vecka så jag hinner bli ordentligt frisk, vilket känns lite tråkigt för även min träningsmotivation är på topp.
 
Nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på secondhand serenade medans åskan går ute och regnet smattrar mot taket. Ska göra bort resten av matten och senare ska jag krypa ner i sängen och kurera mig till en film och en kopp varm choklad. Det låter som en riktigt bra kväll!
 

Två bilder från den senaste veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback