3 bilder från idag

Idag har varit i skolan på 3 lektioner, lunchat på max med några klasskompisar, sprungit omkring ute i spöregn, fått skavsår av mina nya converse, och njutit av att det är fredag!

Idag har jag också varit utan godis i en månad av tre. När jag började med det bestämde jag mig för att efter en månad fick jag äta lite, sen efter en till månad fick jag äta lite till. Så idag köpte jag med mig lite hem och har hunnit tjuvsmaka, och för att vara ärlig är det inte alls lika gott som förut. Det känns inte alls längre som nånting jag har lust att stoppa i mig varje dag, men jag antar att det är bra för hela poängen med det här är ju att jag inte ska vara så himla godisberoende.
 
Nu ska jag plugga matte och sen krypa ner framför en film!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback