plus och minus

Positiva saker som hänt idag:

  • Det har snöat och det ganska så mysigt ute nu.
  • Min halsduk som jag fyndade från Tradera för 6 kr kom idag, och den var verkligen helt underbart fin och mysig!
 
Negativa saker som hänt mig idag:
 
  • Det har snöat idag, och nu kommer det snart bli -30 grader ute varje dag.
  • Jag har frysit om händerna för mina vantar var borta. 
  • Jag har haft världens huvudvärk hela dagen.
  • Jag har varit på gränsen till svält.
  • Min telefon är störd. Jag hade 44% kvar, men jag skulle träna så jag stoppade i den i laddaren så jag skulle ha batteri att lyssna på musik. När jag tar upp den 3 minuter senare är den stendöd. Jag försökte slå på den ungefär 200 gånger, drog ut och stoppade i laddaren igen säkert lika många gånger, men nej. När jag efter att ha försökt i 2 timmar att slå på den, tar Mikaela telefonen, trycker på startknappen som jag redan gjort enmiljardtretusensjuhundraåttiotre gånger, och självklart kommer symbolen som visar att den har slut batteri upp. Frågan är bara hur den kunde ha slut batteri när den tre minuter tidigare hade 44% plus att den laddades?! Jävla rackel.
  • Jag sket i att träna.
  • Jag måste plugga NK.
  • Jag fick tillbaka min debattartikel, som jag fick D på. Och vad som var ännu värre, hon hade först skrivit ditt ett E, men sen stryckit över det och skrivit ett D. Nu hatar jag ju nästan naturkunskap ännu mer ..
  • Jag måste köpa en höst/vinter jacka, men jag kommer aldrig kunna bestämma mig för en.
  • Det här är andra gången jag skriver detta, för första gången försvann det.
Jag och mina i-landsproblem alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback