19:56

Igår efter skolan drog jag och Filip och gymmade, och sen åkte jag till Mikaela och sov där. Vi hade det riktigt trevligt med muffinsbak, tv-tittande och en hel del prat.
När jag vaknade imorse hade jag blivit förkyld, igen. Nu är det fjärde eller femte gången sen skolan började, och jag är så sjukt jävla less. Att jag aldrig nånsin kan få bli frisk!  

Direkt på morgonen fick vi iallafall gå över till frisörerna och bli fixade, så nu är mitt hår mjukare, finare och glansigare än det nånsin varit förut. Resten av dagen har jag genomlidit med en extrem huvudvärk, halsont och snuva och direkt jag kom hem kröp jag ner under täcket med ett avsnitt av sons of anarchy, och där ska jag stanna tills jag går och lägger mig!
 
Saknar ändå lite värmen, bruna ben och min klänning från USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback