Två från dagen

Nu blir det ett mobilt inlägg eftersom att jag redan lagt mig i sängen och inte orkar hämta datorn.
Den här torsdagen har verkligen inte varit min dag idag. Har suttit i hur många timmar som helst med kjolen men är fortfarande inte klar. Av det jag har sytt så har 4/5 blivit fel, och sprättaren har fått agera bästis. Blir så stressad för att jag vet att den ska in senast imorn och då blir allting fel, vilket gör mig ännu mer stressad osv.
Snacka om ond cirkel!
Tröstade mig med att köpa en ögonfransböjare och nytt torrschampo efter skolan, och nu har jag spenderat någon timme nere hos Ida, Mike och Hugo.
Säger godnatt redan nu och hoppas på att fredagen blir betydligt bättre än torsdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback