20:55

Slutade elva idag, så drog på waldorf och käkade lunchbuffé med Ellen, Sofia och Amanda, och sen till gymmet för konditionsträning i 45 minuter. Var lite lagomt hårt efter att ha vräkt i sig kina-mat, men det gick det också.
For till vårdcentralen efter det och tog sista livmoderhalscancer-sprutan. Gjorde betydligt ondare än första och andra. Ville gråta, skrika och springa iväg på samma gång. Satt ju och spände mig för att jag var så nervös så det kan ju ha berott på det också. Men nu har jag iaf gjort bort det, skönt!
 
 
Ska gå och lägga mig och läsa nu, blir eventuellt gymmet och eventuellt taize-möte efter skolan imorn, så får se när det uppdateras hära!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback