19:37

Måste säga att jag är förvånad över min grymma  uppdatering hära. Eller ej. Har helt enkelt inte haft tid för bloggen.
 
 
Igår stannade jag efter skolan och sydde klart kjolen. Blev under omständigheterna faktiskt nöjd, höll ju på att förstöra den där ett tag med det ordnade sig. Dock kan jag inte ha den för den är typ 10 strl för stor, men det har ju inte med saken att göra. Får väl sy in den eller nånting.
Kring halv 3 drog jag, Mikaela, Ellen och Amanda till max och svullade, och sen tog jag och Mikaela bussen till mig och hade filmkväll. 
 
Idag har jag kört bil, pluggat matte, städat mitt rum och läst. Nu ska jag slå på en film!
 
 
Från Instagram, från Igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback