19:06

Igår var det fars dag och det firade vi med våfflor och tårta. Försökte fånga några bilder på Hugo men det gick mindre bra, han ville mest springa omkring och leka.
 
 
Den här dagen började med att stå ute och vänta på bussen.. Hade egentligen sovmorgon, men skulle ta den tidigare bussen iaf och åka förbi gymmet. Orkar inte dra alla detaljer nu, men det slutade iaf med att bussen gick sönder och efter att ha stått och halv frysit ihjäl i regnet i TVÅ TIMMAR skickar dom en taxi. Jag hann aldrig till gymmet och var lite less.
Förväntade att hela dagen skulle gå åt helvete nu när den började så bra, men den flöt faktiskt påhelt ok. Fixade klart mig kjol så den passar mig nu, skönt att äntligen slippa stressa över den.
 
Sen jag kom hem har jag ritat mönster och läst. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen läsa ännu lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback