Tisdagskväll

Dagen har bestått av brännbolls-turnering, och våran klass kämpade på riktigt bra och tog första platsen.
Har även hunnit sola en sväng och bränt mig, och nu sitter jag och Cassandra hos mig och käkar kladdkaka och inväntar allra sista avsnittet av desperate housewives.

Känns som att det ända jag gör nu för tiden är att äter, men från och med nästa vecka så blir det hårdträning hela sommaren, så jag tycker jag förtjänar det. Dock så vet jag inte hur det blir med träningen eftersom att jag fortfarande känner av benhinne-inflamationen när jag springer (har jätte ont efter idag, och då sprang jag ändå på gräs), men jag får göra mitt bästa, värma upp bra, och se hur det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback