Skärpning

Har märkt att uppdateringen här bara blir sämre och sämre nu. Men jag har så fullt upp på dagarna med att bara njuta av livet så bloggen är inte prio 1 just nu. Men jag ska ta mig i kragen, för för det är så mycket fint jag vill visa er! Mitt nyaste skoköp, hur fint mitt rum blev efter att jag fått upp tavlorna. Sen kom också Ida och Mickes bagage hem idag, och med det massor med kläder till lilla mig. Och dom vill jag ju såklart att ni ska få se. Men imorn tar jag cykeln till Fanny och övernattar där, men onsdag-torsdag-fredag-lördag-nångång ska jag ta tummen ur röven och visa er allt. Lovar.


Kommentarer
Postat av: IIRMASSULJIC'

haft en bra dag hittills? :)

2012-07-12 @ 16:57:19
URL: http://iirmassuljic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback