mix

Skrev ju tidigare att jag bla. spenderat min dag med en borr och några skruvar! Nu har jag nämligen äntligen fått upp mina hyllor i mitt rum. Har inte hunnit få upp så mycket på dom, men det kommer!

Jag är faktiskt helnöjd med mitt rum nu! Jag fulllkomligt älskar tapeterna (man brukar ju lessna på dom efter ett tag, men det börjar bli nått år sen nu som vi tapetserad, och jag tycker fortfarande dom är lika fina som när vi satte upp dom!), och jag tycker det är så fint när det är mixat vitt, svart, rosa och lila. Kärlek!







Kommentarer
Postat av: louise

Vilken fin blogg du har med alla dessa vackra bilder. Hoppas du kommer fortsätta med samma anda framöver också.

Tycker fler borde ge lite mer komplimanger, jag vet ju hur glad jag själv blir av att få bra respons så här får du en :)

Ha en trevlig fortsatt dag!

2012-01-17 @ 22:51:13
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback