året som gått

Januari & Februari: Hände inte nånting speciellt under dom här månaderna, levde livet och umgicks mycket med mina vänner.




(Bilden gick inte att få rätt väg)


Mars:
Fyllde 15 och fick min digitalkamera (det här är en av dom första bilderna jag tog med den).


April:
Blev intreserad av kläder och började fundera på att gå textil och design. Hade grillkvällar med tjejerna!









Maj:
Konfrimerade mig och fick min önskade htc i present. Min fina lilla kanin dog.






Juni:
Världens charmigaste unge (min systerson) som jag älskar väldigt, väldigt mycket kom till jorden den 8. Fick sommarlov.





Juli:
Njöt av livet och sommaren för fullt. Umgicks hela dagarna med mina fina vänner. Färgade håret blont.





Augusti:
Började 9:an och var på Hugos dop. Började också blogga.





September:
Ingenting speciellt hände den här månaden. Levde livet helt enkelt!





Oktober:
Gjorde hål i läppen





November: Köpte min ipod och började gymma!





December: Färgade håret rött och klippte av det i en page. En hemlös liten kisse (Oskar) flyttade in hos oss. Under hela december var min julstämning på topp, och det var en riktigt bra månad!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback