happy friday

Ännu en dåligt uppdaterad dag. Ska verkligen försöka bättra mig, men har haft fullt upp dom här dagarna.
Dagen har iaf flygit fram, har njutit till 1000 av känslan att det är fredag. Så sköönt!

Jag for till stan efter skolan tillsammans med Cassandra, och inhandlade ett par ursöta shorts och ett par boots (dom jag skrivit om för nån vecka sen)
Dock så ska jag vänta tills det blir varmare innan jag börjar använda shortsen. Men kände att jag var tvungen att köpa dom ifall att dom skulle ta slut!
Fast jag hann inte pröva dom, och med min otur passade dom inte. Men ska fara in i veckan och byta dom!
Tror jag ska vänta lite innan jag börjar använda skorna flitigt också, men några testgånger blir det iaf!

Bild kommer imorn.

Nu ska jag hjälpa Ida med maten. Sover här inatt, och då vankas mys framför tvn med hemgjord glass, och fruktsallad! So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback