dag 7

Dag 7. Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.



Hmm. Ja en miljon är ju för mig väldigt mycket pengar. Men jag tror jag skulle dela upp den miljonen på ett ganska bra sätt.
Hade nog slösat upp lite (troligtvis lite för mycket) pengar på kläder och skor. Det är ingen tvekan om det iaf.
Sen skulle jag betala en utlandsresa till min familj, för jag vill så himla gärna åka utomlands!
Jag skulle skänka lite pengar till nån organisation som tex. rädda barnen.
Sen skulle jag unna mig nånting riktigt kul. Som en laptop, eller en systemkamera, eller en iphone 5 när dom nu kommer ut.
Och sist skulle jag spara ganska mycket pengar tills jag blir äldre, men också som en liten gömma där man kan gå och ta bara lite vid dom där tillfällena då man är riktigt pank men verkligen behöver! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback