dag 11

Dag 10. En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Hann inte ta nån outfit bild imorse för jag försov mig, och nu står jag här med träningskläderna, och dom vill ni kanske inte se?
Så jag tror jag byter plats på två dagar, så jag tar imorn idag ist!




Dag 11. Någonting jag oroar mig för.

Det känns nästan som att jag ständigt går och oroar mig för olika saker. Just idag är det gymnasiumet.
Rotade fram lappen där det står hur vi ska göra när vi söker, och där står det:
Första ansökningsdag: 9 Januari
Sista ansökningsdag: 7 februari

Visst, jag visste ju redan att det skulle vara inlämnat till den 7, men just bara att läsa det gjorde mig så jävla nervös!

Jag vet ju vad jag vill. Jag vill gå Hantverks med inriktningen textil&design. Men det är ändå nånting som gör att jag tvekar, och en liten del av mig säger att det är bättre att välja Samhälls.
Men poängen är den att om jag nu väljer Samhälls (eller vad som helst förutom textil&design), så vet jag att jag kommer ångra mig!
Och nu börjar jag få panik, för om mindre än en månad ska jag ha valt!!


?


Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut textil och design ifall det är det du vill, ifall du sen vill läsa vidare är det ju inte omöjligt att läsa upp några kurser!

2012-01-13 @ 23:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback