5 bästa och sämsta

Tänkte lägga upp en lista på mina fem bästa inkl. sämsta köp under året!

5 Bästa:



1.
Dom här skorna (från skopunkten tror jag) köpte jag i sommras, och har blivit mina absoluta favoriter! Dom är jätte sköna, kostade bara 350 :- och är ju helt sjukt snygga!



2. Den här ponchon har fått värma mig hela vintern. Den är jätte skön, och världens mysigaste plagg!




3. Mina läppar har för vana att bli jätte torra på vinter, men med det här kokosdoftande läppbalsamet från the body shop har vi brytit den dåliga vanan.



4. Har verkligen nött ut dom hära, men det är ju det alldeles perfekta sommarplagget!




5. Dom här ringarna är ganska nya, och den svarta har visserligen börjat rosta. Men tycker ändå om dom så mycket, tycker dom är så himla fina!



5 Sämsta:





1. Är inte helt säker på att jag köpte dom här 2011, men hur som helst så var det då ett riktigt riktigt dåligt köp. För det första vet jag inte vad jag tänkte med, för dom e ju inte ens särskilt snygga. För det andra, så fattar jag inte varför jag köpte dom, eftersom att den där kanten där uppe skär in i huden och gör ganska ont (och måste ju ha vetat om det eftersom att jag prövade dom i affären). Nej, aldrig mer nånting sånt här!



2. Den här koftan är ju inte så gammal, och jag tycker den är riktigt fin. Dock så blev den jätte nött nästan direkt, den kliar otroligt mycket, och om man har en jacka över den, så blir det lika varmt som om man sitter i en ugn (okej, stickat brukar ju bli varmt, men den där går över alla gränser).



3. Jag gillar färgen på den här, och den funkar att ha innanför tex. ett par svarta jeans. Men utanför däremot går inte, eftersom att den står ut på nått konstigt sätt där nere.



4. (Det är den svarta tubtröjan jag hade på mig, har kastat bort den och det där är äna bilden jag har där jag har på den.)
Hade använt den typ 2 ggr, då typ hela tröjan rasade samman. Alla trådar var "lösa", sömmarna sprack i volangerna, dom vek sig och var omöjliga att få normala igen.




5. Måste tyvärr också dissa Depends nagellack. Dom är små, och nagellacket lossnar direkt!
Om det ska hålla måste man måla på tre-fyra varv, men då e ju också nagellacket slut.

Kommentarer
Postat av: Caroline Dahlén

sv: Tack så mycket, roligt att höra :)

2012-01-02 @ 13:59:55
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback