Broken

Har spenderat min fredagskväll på samma sätt som igår. Firat mamma, och ätit. Börjar nästan bli less på all fika jag vräkt i mig. Men gott är det iaf!

Och jag är mer än gode träningsugen! Vill bara åka iväg till gymmet, upp och dansa zumba, köra aerobics på Wii eller vad som helst.
Men till veckan börjar jag om igen med min stenhårda träning, och det ska bli jätte härligt!

Bilderna kag tog imorn och hann ta idag kommer upp här imorn, men jag måste också meddela att min systemkamera är pajj. Blixten fungerar icket. Känner mig smått förkrossad, nu är min korta men roliga och intensiva fotoperiod över .. Och jag som skulle ut och fota imorn. Suck.

TTYL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback