det går bra nu

Känns kul att se att ni besöker bloggen flitigt även fast jag suger på att uppdatera. Men jag tyckte det var dags nu!
Vet inte riktigt vars jag ska börja. Egentligen har jag väl inte gjort så mycket.
I torsdags var jag hos frisören och klippte av alla nötta toppar. I Lördags var jag på Luleåkalaset och hade jätte kul! Sov över hos Mikaela också. Igår och idag har jag väl mest bara jobbat. Känns ungefär såhäääääär skönt att det bara är 3 dagar kvar nu!
Nu ska jag kika ett avsnitt av 90210, och sen får jag se hur kvällen spenderas. Kanske far ut och springer. Eller drar ner till Ida och Micke.
So long
 
Av nån anledning vill inte min dator ladda upp bilder från min iphone. Så tyvärr.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du måste blogga mer Elin!♥

Svar: Haha jag vet ;) <3
None None

2012-08-07 @ 19:34:57
URL: http://klaramartalovisalundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback