Söndagskväll

Hann inte fota nånting idag, inte träna heller. Men pluggat har jag, och det rejält. Så jag tycker jag har gjort mig förtjänt av en klapp på axeln!

Vi har ätit middag hos faster också, och sen har jag pluggat och ätit chokladbollar.
Har försökt vräka i mig godis i helgen, för nu är planen från och med imorn att vara utan i två månader. Har ju varit utan två gånger ganska nyligt nu i en månad åt gången (senast var nu precis innan påsk), så en månad vet jag ju iaf att jag klarar. Men det är väl bara kul med lite utmaning, eller hur?

Well, well. Nu ska jag läsa, och sen sova. Imorn vankas första skoldagen. En veckas lov är alldeles för kort enligt mig.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: INGRIDWENELL.SE - Mode Stil Färg Inspiration

söt bild!

2012-04-15 @ 22:45:26
URL: http://ingridwenell.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback