paus

Blev visst en längre paus här efter alla små. Menade inte det, men nu blev det så.
Ska försöka ta igen det (igen). Måste verkligen skärpa mig här, men det har varit så mkt nu med prov och sånt så jag inte riktigt hunnit med allt, och då har bloggen blivit lidande.
Iallafall så blev det en lugn fredag. Ligga hemma i soffan framför tv:n med godispåsen, det är inte helt fel hlr!

Ska då till råne imorn, och fira Cassandra som fyller 15! Gissar på en tjejkväll eller nått sånt, helt perfekt!

Måste skriva en sak här också som jag inte får glömma bort att nämna. I tisdags tog min modiga sida över, och jag gjorde hål i läppen. Var dock på hockey igår, och då blev läppen jätte svullen, vilket den fortfarande är .. Men får suga på is och se om det lägger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback