Fredagsmys

Väldigt dålig uppdatering här dom senaste dagarna. Har helt enkelt fått prioritera andra saker före bloggen. Men nu är jag fit for fight igen!
I tisdags var jag ju som sagt i stan. Köpte lite julklappar, ett par tights och min fina fina poncho. Jätte nöjd med den, helt otroligt mysig!Färgade även håret rött, så nu har jag fått tillbaka min mkt saknade hårfärg. Bild kommer senare.
I onsdags var det konfaledarmöte, då vi fick fixa allt sista till lägret imorn.
Igår och hittills idag har det inte hänt så mycket. Var på gymmet båda dagarna, igår med Agnes och idag med Fanny. Riktigt skön känsla, plus att jag varit helt utan godis och andra sötsaker hela veckan nu. Ännu bättre känsla!
Blir ännu en hemmafredag. Börjar nästan vänja mig vid dom, men fortfarande lika skönt att bara få ta de lugnt.
Ska hjälpa mamma med julgrejerna, och sen varva ner framför en film. Ha en bra fredag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback