Bloggdesign

Har kommit på en perfekt ide till min bloggdesign nu .. Hoppas att den blir lika bra som jag föreställer mig!
Börjar iaf fota imorn till den tillsammans med Ida, och på torsdag eller fredag med Fanny, så om jag har tur hinner jag fixa klart den på fredagen!

Då ska det även bli lite mer ordning och reda hära, plus att om ca 3 veckor kanske jag får köpa en systemkamera(min systers gamla), och då lovar jag att det blir mera bilder.

Kunde dock inte ta bilderna på det jag köpt idag, kameran hade slut batteri. Men lovar att jag ska fixa det imorn.

Men det sagt säger jag nu godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

Åh tack så mycket!:D väldigt enkel, men gillar den:)

2011-12-28 @ 00:23:24
URL: http://penajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback