Söndag

Igår var vi i nybyn hela dagen och hälsade på Kalle, så jag hann inte blogga nånting. På vägen dit åkte vi förbi H&M, och jag köpte ett par gråa lite varmare strumpbyxor och ett par gråa och vinröda fingervantar. dom behövdes verkligen kändes det som!
Idag har jag skrivit en debattartikel till skolan, sett på film, och redigerat en massa bilder. Hade tänkt gå en prommis och ta lite höstbilder på Hugo, men det har regnat hela dagen så det sket sig.
Nu ska jag kika på ännu en film och sen gå och lägga mig. Imorgon har jag sovmorgon, en engelska och en textillektion, och sen kommer Fanny och då ska vi fota, färga hennes hår och ta igen en massa. Det låter som en riktigt bra dag tycker jag!
 
Bilden är tagen i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback