Mobilblogg

Idag har jag varit i skolan som vanligt, och bl.a. skrivit matteprov, vilket gick helt ok. Efter skolan gick jag med Ellen, Amanda, Clara och Sofia och "pluggade" på kulturens hus, innan jag tog bussen till råne och spenderade lite tid med Jill på grillen. Efter det var det SSU möte i tre timmar. Hade räknat med att det skulle ta drygt en timme, och sett fram emot att i lugn och ro ta fram kläder, duscha, blogga, och eventuellt hinna plugga lite vilket verkligen skulle behövas. Nu blev det istället en dusch på ca. 3 minuter, och inget plugg alls.
Nu ska jag iaf sova så jag får min skönhetssömn och inte har två kolsvarta säckar under ögonen. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback