3dagars

Lördagen spenderades hos Cassandra med hon, Jill, Fanny och Ellen. Det var riktigt trevligt, vi åt en massa gotta (bröt mitt godislöfte, men jag "fortsatte" idag igen), pratade i timmar, såg en skräckfilm och bara tog igen dom senaste två månaderna. Dock så såg jag inte så mycket av Paranormal Activity 3, efter 15-20 minuter kröp jag ner under täcket med musik i hörlurarna och hörde dom andra skrika resten av filmen istället.
 
'
 
 
Söndagen försov jag mig för att min goda vän Cassandra hade stängt av mitt alarm, men jag hann iaf till kyrkan i tid för att agera söndagskoleledare. Efter det for jag ner till Ida och Mike och födelsedagsfikade. Resten av dagen spenderades med min naturkunskapsbok.
 
 
 
 
Måndagen har spenderats i skolan, med en rejäl huvudvärk. När jag kom hem satte jag mig och pluggade, och så mycket mer är det väl inte som hänt idag!
 
Lyxfrukost

Kommentarer
Postat av: antonya.blogg.se


fin blogg :)

Klicka länken

http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=2073946&referer=3610420&rel=lovebasket

2012-10-18 @ 16:17:42
URL: http://antonya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback