en hel del

Känns som att min blogg börjar bli lite väl tråkig, men det beror på att jag inte har så mycket att skriva om. Det mesta jag gör om dagarna är väl att gå i skolan, plugga hemma, sova och äta.
 
Igår var det ju då fredag. Skrev matte prov som faktiskt gick riktigt bra (tror jag), och besökte sjukgymnasten för andra gången (nämnde det aldrig här tror jag men var där förra onsdagen också pga. min behinneinflamation som jag haft i över ett halvår nu men vägrar försvinna).
Har fått så mycket övningar att göra nu så det känns som att jag måste börja stiga upp en halvtimme tidigare än vanligt för att hinna med allt.
 
Efter skolan gick jag och Ellen och åt middag på Allstar och såg sedan Breaking Dawn - Part 2 på bio. Den var så himla bra, betydligt bättre än dom andra. Har aldrig varit nått extremt twilight-fan men nu blev jag ju nästan det. Känns lite sorligt också att det där var sista filmen.
 
 
Idag ska jag promenera till Faster där vi ska baka. Sen ska jag plugga massor, rita mönster (fattar dock ingenting), sy om dragkedjan på min kjol, läsa min superspännande bok, skriva, kanske fota lite, redigera bilder, osv.
 
Har hela dagen fullt planerad helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback