skolavslutningsskor

Har ju redan köpt min klänning till skolavslutningen (spetsklänningen från H&M), och även börjat fundera på skorna.
Just nu står det mellan dom här tre.
Alla tre kommer från Nelly, och jag kan verkligen inte bestämma mig för dom har alla nånting som jag tycker om och inte tycker om.
Kanske kan köpa alla tre och göra en alldeles egen modell? ;)



På dom längst upp älskar jag färgen, men modellen tycker jag inte lika mycket om.
På dom i mitten älskar jag modellen, men jag tycker färgen är lite tråkig (fanns i brun också men samma med den).
Dom längst ner fullkomligt älskar jag allting med! Fast nu har jag hört att det är väldigt många som har tänkt köpa såna till skolavslutningen, och då känns dom ju inte så speciella längre om alla har såna. Plus att dom kostar 699:-, och det känns lite dyrt för det är ju inte direkt skor man använder i vanliga fall, när dom andra istället känns lite mer "vardagliga" och mer användbara.


Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback