Sjuk

Har ätit våfflor nere hos Ida och Mike idag, och jag har också varit duktig och städat mitt rum!

Har verkligen sett fram emot den här veckan, ska börja med hårdträning imorn, mitt packet med fjärrutlösaren till kameran kommer nån dag, samt att jag mest troligt kommer skicka iväg en beställning till Nelly, om allting jag ska ha kommer in i rätt storlek vill säga.

Men nu ikväll har jag fått huvudvärk, ont i halsen, och känner mig allmänt sjuk.
Får se hur jag mår imorn, men nu kommer jag mest troligt inte kunna träna på nån dag, och det suger för jag har verkligen varit taggad att få sätta igång!

Ska iaf gå och sova nu, så jag kanske inte mår allt för dåligt imorn. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback