wednesday?

Som ni säkert sett döpte jag mitt förra inlägg till onsdag vilket inte är riktigt rätt. Ni har säkert lagt märke till en hel del felstavningar också. Tex. att jag och ungen (ugnen) inte är bästa vänner, eller att jag skulle gå och klä grannen (granen).
Skulle tro att alla dom här felstavningarna beror på att jag alltid är så stressad när jag bloggar, så då hinner jag inte riktigt med.
Att jag trodde det var onsdag idag har jag ingen annan ursäkt än att jag inte har den bästa tidsuppfattningen som går att ha. Igår trodde jag tex. att det var fredag. Jag vaknar nästan varje lördag och har "försovit" mig. Ja, ni fattar nog.
Så om ni ser fler konstiga felstavningar eller bevis på förvirring så vet ni ju vrf.

Nog om det. Fick med mig både en hårinpackning och en röd toning från Kalix. Behövligt, eftersom att min hårinpackning är nästintill slut och min utväxt inte så vacker. Nu ska jag försöka plugga en timme eller två, och sen krypa ner i min säng! Vi hörs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback