3dagars

I Onsdags for jag som sagt till Vallen med klassen. Det bjöds på mycket skratt och var faktiskt riktigt kul. Jag gillar mig klass skarpt!
 
Dom två sista gick av nån konstig anledning inte att vrida på.
 
I Torsdags anlände bussen i Luleå kring 12, och då lunchade jag på stan med Sofia och Ellen innan jag åkte hem. Hann bara vara hemma i drygt en halvtimme innan jag skulle in till stan igen på en sån där övningskörningskurs. Var helt galet trött eftersom att jag sovit dryga 6 timmar natten innan, så jag satt i princip och småsov under dom 3 timmar det pågick. När jag kom hem var klockan 10, och jag gick och la mig direkt jag var hemma!
 
 
Idag har jag bara haft två lektioner eftersom att sista lektionen, matte, uteblev vilket betydde att vi slutade 11.25 istället för 13.10. Då gick jag och Ellen på stan och jag införskaffade mig ett nytt displayskydd till mobilen, samt fikade på Mat&Prat.
När jag kom hem slog jag på en film, men somnade i några timmar istället, så nu ska jag ta och se klart den!
 
Ha en bra fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback