Uppfinningsrikt

Hejsan. Ledsen för den dåliga uppdateringen idag, men efter skolan har jag suttit nere hos Ida hela kvällen.
Där har vi kikat på desperate housewives och kollat på löshåret som kom idag (ska sätta i det nån gång runt den 17-20 maj, längtar helt sjukt!)

Måste avrunda lite snabbt för jag ligger med tandkräm i ansiktet och hela ansiktet bränner och ögonen svider och tåras som bara den, så jag sova så fort som möjligt. Dock har jag läst på internet om massa människor som smörjt in ansiktet i det över natten, och Mikaela hade prövat det och hon hade fått jätte len hy, så jag härdar ut och hoppas på det bästa. Känns värt att prova iaf.

Vi hörs imorn, Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: Tack, min valborg var också bra.



Skönt när man är effektiv o hinner med en massa plugg! Men vad otur med benhinneinflammation, usch inte att leka med. Hoppas det blir bättre snart!

2012-05-03 @ 22:29:14
URL: http://elephantzoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback