so happy i could die




Mitt senaste fynd är skinnjackan ovan. Har gått och väntat på att den ska komma in i flera veckor, och idag när jag vandrade in på Gina tricot hängde den där. Som en liten svart ängel.
Dom hade tydligen fått in den idag, och det fanns bara två jackor kvar. Och en av dom var faktiskt i min storlek! Och nu är jag världens lyckligaste.
Förutom den köpte jag även en liten blomma att ha i håret på skolavslutningen (tänkte bryta av det vita lite fint), och ögonbrynsfärg!

Känns som att jag har slösat som en galning den senaste månaden, men nu efter skolavslutningsskorna är köpta och håret betalt blir det att snåla hela sommaren. Vet inte hur jag ska klara mig, men det får gå. På nått sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback