fullt upp

Hade huvudvärk när jag vaknade imorse så jag stannade hemma. Dock så måste jag till skolan imorn för jag har ett musik-prov (som jag inte ens kunnat plugga till för att jag inte kommer in på sidan), och sen ska Anna hit efter skolan. På onsdag drar jag till Mikaela, och på torsdag måste jag till stan. Sen på fredag har jag matteprov och spanska nationella (som jag kommer kugga på). Så jag har ganska fullt upp i veckan, och har inte alls tid att vara sjuk men andra ord.

Nu ska jag se på ett avsnitt av gossip girl, och sen försöka skriva lite på svenskan.
So long


Kommentarer
Postat av: E B B A - Tävlingar Foto Mode

Sv; Åh tack desamma! :D

2012-05-07 @ 15:41:25
URL: http://ebbaswa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback