Busy

Har inte alls hunnit med bloggen idag, förlåt! Har tänkt skriva hela dan men då har det kommit annat i vägen.

Min dag har iaf bestått av en skidutflykt med Ida, Mike och Hugo, tacomiddag och matteplugg. Har även hunnit klart med bostadsuppgiften i hemkunskap. Inte illa!

Hade tänkt mig ett zumbapass också, men jag har varit så jävla onyttig hela veckan, så då kändes det dåligt att avsluta veckan med ett träningspass. Sen har jag ju också tränat fyra ggr den här veckan redan så jag sket helt enkelt i det och tog en halvt ledig dag (har ju trots allt åkt lite skidor).
Kickar igång veckan med zumba imorn ist!

Nu ska jag läsa några sidor ur min bok, och sen sova så jag orkar upp till sista skoldagen imorn. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback