fredag13

Har suttit barmvakt åt Hugo idag, och slingat håret. Förutom det har jag bara legat och sträckläst Hungerspelen som jag lånade från bibblan igår. Hade inte alls höga förväntningar när jag lånade den, men den var nog faktiskt en av dom bättre böcker jag läst. Vilket inte är så illa, jag har ju faktiskt läst en hel del under mina 16 år. Den var tom. så bra jag nyss tog och beställde hela trilogin. Så nu sitter jag på helspänn tills den kommer, förhoppningsvis nästa vecka! 
Tänkte dra ut på en löprunda nu, men med tanke på att det är fredag den 13 och dåligt väder så skiter jag i det. Jag myser ner mig i sängen istället med senaste nummret av Elle, en film och en skål med jordgubbar!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: malva

- ja, här är det bara bra! :)

2012-07-14 @ 18:54:46
URL: http://mkdn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback