3juli

Har inte hunnit blogga förens nu, vilket beror på att jag har haft fullt upp hela dagen. Imorse for jag och Ida och cyklade, sen en sväng till råne, och sen har vi suttit och försökt få bort mitt löshår. Så nu är jag korthårig igen. Och det är såååå skönt! Var så less på de där långa som bara tovade sig. Och nu kan jag färga det mörkbrunt eller rött. Fast ska vänta tills i slutet av sommaren för det lär ju blekas så himla mkt annars!
 
Nu ska jag käka middag och sen ner igen och då är det min tur att ta ut Idas löshår. Senare kanske det blir en springtur. Uppdaterar senare!

Kommentarer
Postat av: Nelly

hoppas du haft en bra dag?:)
kram

2012-07-04 @ 21:15:09
URL: http://nellystighs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback