when life just playing around

Har precis kommit hem och jag är trött och hungrig som ett svin.
Har varit och gymmat tillsammans med Fanny och Cassandra efter skolan i nån timme. Lika skönt som vanligt att bränna lite kalorier.
Tror dock att jag kommer ha rikligt med träningsvärk imorn, och jag hade redan en liten dos sen innan. Men det är ju den härligaste smärtan i världen, så jag klarar mig!

Far och gymmar imorn också efter skolan, och sen åker jag till stan med Cassandra! Så vet inte riktigt hur det blir med uppdateringen, men om den blir mindre bra så vet ni ju varför.
Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen förbereda mig för det sista innan matteprovet imorn! So long







Jag vet att jag är ganska snål med outfit bilderna. Men nu ska jag troligtvis få köpa min systers systemkamera, så då lovar jag att försöka fixa både oftare och finare! Kvallan just nu är ju inte direkt den bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback