wednesday

Min uppdatering nuförtiden = ínte så bra.
Men känns som att jag har 1000 saker att göra per dag, och då måste jag tyvärr prioritera bort bloggen.
Men det ska snart bli bättre, promise!

För övrigt har det inte hänt så mycket speciellt i mitt liv.
Har fått en systemkamera (det kommer mer om den) så nu blir det äntligen lite fina bilder!

Har också börjat äta godis idag. Men efter att ha stått emot från godis, läsk, pizza, osv. i en månad, så trodde jag faktiskt att det skulle vara godare.
Men jag tror att jag kommer att ha lättare för att hålla mig till bara helgerna nu (om jag inte fortsätter till min födelsedag, har inte bestämt mig).

Och nu fyller ju mamma 50 år på torsdag, så torsdag, fredag och lördag kommer bestå av att jag äter ihjäl mig (rullar mest troligt till skolan på måndag). Så skulle iaf passa bra med ännu ett uppehåll efter det!

Idag har jag iaf varit på gymmet efter skolan, och nu när jag kom hem fick jag kasta mig in i duschen samt äta lite snabbt, för nu direkt ska jag till kalix och hjälpa mamma handla. Uppdaterar mer när jag kommer hem. So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback