one out

Har påbörjat sista terminen i 9:an nu, och det känns faktiskt väldigt skönt! Tror det kommer bli jobbigt med en hel del prov osv, men det är ju som sagt sista terminen så det är bara att stå ut.

Har inte hunnit blogga idag eftersom att jag for och gymma med Cassandra efter skolan. Det märktes att jag inte gymmat på 2 veckor, och tog ut mig riktigt rejält på crosstrainern. Kom hem trött, hungrig och frusen.
Hoppas bara på att jag slipper min förkylning nu!
Och kom att tänka på att idag har jag faktiskt varit utan snask och onyttigheter i 10 dagar. Men jag känner att jag skulle kunna dö för en chokladbit .. Men det är bara att stå ut!

Ska iaf hoppa in i duschen nu och tina upp en smula, sen tror jag nästan jag går och lägger mig för jag är så himla trött! So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback