It only hurts when I'm awake

Ligger just nu i min säng och mobil bloggar kvällens sista inlägg!
Jag är så himla trött, har varit helt övertrött hela dagen och bara skrattat som en galning.
Vilket det inte hade varit något fel med, om jag inte hade haft sån träningsvärk så det kändes som att nån stack knivar i magen på mig.
Ingen bra kombination!

Hade ett zumba pass inplanerat idag, men det blev inget med det, utan jag var barnvakt åt lilla Hugo ist! Men skönt och behövligt med en vilodag.

Imorn är det skola (sovmorgon till 09.15 och sen sluta 12.35, underbart!), gymmet, konfaledarmöte och sen övernattning hos cassandra som står på schemat!

Nu ska jag återgå till min bok, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback