dag 3

Dag 3. Min favorit årstid och varför.

Hm, jag tror faktiskt inte att jag har nån exakt favorit. Jag är en sån här människa som längtar till vintern när det är sommar, och till sommaren när det är vinter.
Jag tycker att alla årstider är fina!
Jag älskar sommaren för att det är så varmt, ljust, sommarlov och man kan bada heeela tiden.
Men samtidigt älskar jag vintern för att det är mörkt och mysigt, och jag tycker att det är så fint med snön.
Hösten är så fin men löv i orange, rött och gult exakt överallt.
Samtidigt som våren är så fin, för att man känner att det bli varmare ute och för att man längtar så mycket till sommaren då efter den kalla vintern.

Så jag är helt enkelt en året-om älskare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback