dag 14 & 15

Ligger ju en dag efter med det här, så det blir en tvådagars.

Dag 14. En bild på mig själv för ett år sen.



Ungefär ett år sen skulle jag tro ..




Dag 15. Någonting jag ångrar.

Hmm. Det var en svår en. Alltså, det är väl mycket i livet man ångrar. Och jag kommer inte på nån stor grej just nu på sekunden.

Men jag ångrar typ att jag köpte min ipod. Eller nja, jag ångrar det ändå inte.
Men ibland känns det som om det kanske ändå hade varit bättre om jag sparat ett tag tills jag haft råd med en telefon. Men å andra sidan har jag ju en fullt fungerande telefon, och en ipod.
Så ja, det är komplicerat

Jag ångar att jag slutade åka skidor när jag var liten.
Jag var nämligen världens skidtönt då. Jag älskade verkligen att åka skidor, och jag åkte typ varje dag.
Tänk om jag fortsatt åka så kanske jag fortfarande hade tyckt det varit jätte skoj.

Men jag tror inte det är bra att gå och ångra en massa.
 Gjort är gjort, det går ju inte att spola tillbaka tiden och ändra det.
Så varför då gå och älta i en evighet, åt nånting som ändå inte kan ändras?
Då är det ju bara onödigt att gå och tänka på det och ångra det varenda sekund, så att det nästan tar död på en.
Slöseri med tid anser jag!
Dock så ska jag inte ha så mycket talan i det här, för själv är jag är nog expert på att älta och ångra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback