-

Har sovit så himla dåligt inatt. Legat vaken nästan halva natten för att jag har haft jätte mycket mensvärk, och en förkylning som absolut inte har varit på topp inatt. När jag väl lyckats somna sov jag aldrig mer än drygt en timme, och då drömde jag massa konstiga grejer. Slutade med att jag vaknade kl 6 av att jag näst intill höll på att dö, så då steg jag upp.
Har iaf duschat, ätit, och proppat mig full med värktabletter, så nu mår jag lite bättre.

Eftersom att jag fortfarande inte är frisk, så antar jag att jag får ta det lungt idag också. Vilket jag absolut inte vill eftersom det bara är två dagar kvar av lovet, men vad kan man göra?
Ska då fortsätta min morgon nu med ett eller två avsnitt av vampire diaries. Har ju redan hunnit till säsong 3! So long

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Har nu en ny tävling på gång för alla mode intresserade tjejer!

Ni kan nu vinna VALFRITT KLÄDESPLAGG från Imagecollection.se (värt max 3000kr)

hur awesome låter inte det? :D



Om du är intresserade gå in här för att tävla : http://laakinoiise.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-plagg-varde-max-3000k.html#comment

2012-01-08 @ 11:31:03
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback