stress

Har gjort bort dagens träning nu, och det var så skönt! Förväntar mig en helt sjuk träningsvärk imorn kan jag ju bara säga.
Det blev dock mindre pluggande idag än jag hade velat, vilket inte känns bra med no-prov på måndag, so-inlämningen nästa torsdag och ett fotoprojekt som ska vara klart i helgen som jag inte ens börjat på. Och jag har noll idéer!

Jag hoppar in i duschen nu och går och lägger mig så småningom. Får försöka tränga in massvis med läxor, en löprunda och en fototripp imorn på nått sätt. Och så nationella hela förmiddagen på det. Nejdå, jag är inte stressad alls.

Vi hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: a n n a

Har du samma fotoprojekt som jag?

Som Ulrika har "skapat"? :D

2012-04-18 @ 23:25:31
URL: http://annasomfotograf.blogg.se/
Postat av: Emelie- Modell och kläddesigner med tre egna företag

Tycker jag med :D



Ikväll har jag ätit blåbärspaj och massa vaniljsås framför tvn ;D



Vad har du hittat på?

2012-04-19 @ 00:48:04
URL: http://eraey.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback