paket från Nelly

Märkte att paketet från Nelly hade kommit när jag kom hem, dock var det en stor besvikelse. Concealern jag beställde verkade bra, och förpackningen var jätte stor - och för bara 49:- var det ett riktigt bra fynd.
Men jeansen var bland det värsta jag sett!
Dom hade världens fulaste ränder över hela benen, och jätte konstig passform. För små på en del ställen och för stora på en del. Sen kändes dom bara klupiga och tjocka på. Nej, det blir helt klart retur på dom!

Nu ska jag upp och träna, kör den där träningsdvd idag. Sen plugga som bara den resten av kvällen.

Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Sandra

trist att jeansen var dåliga men kul att det blev en fyndig concealer!!

2012-04-18 @ 19:54:59
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback