120422

Fan vad duktig jag har känt mig idag!
Jag har gjort klart Palestinakonflikten (måste skrivas ut men det gör jag i skolan), räknat matte, pluggat NO och fotat klart och skickat in fotoarbetet. Dock har jag pluggat lite mindre NO än jag egentligen borde ha gjort, men så är det ibland. Ska plugga lite mer nu också, men jag tror då iaf att jag klarar provet.

Sen har jag inte bara kört ett träningspass, utan två.
Först körde jag träningsdvdn tidigare idag, och nu har jag nyss varit ute och sprungit 5 jävla km!
Halva vägen gick jätte bra, men när jag vänt började jag få jätte ont i huvudet (kändes ungefär som att nån satt på det), och jag började må jätte illa och kände mig yr. Jag ville bara ställa mig vid vägkanten och spy. Men det gjorde jag inte, utan fortsatte att springa hela vägen hem. Som pricken över i har jag fått en blåsa under stortån också.
Det var inte ett så lyckat träningspass!

Nu har jag precis kommit ut från duschen. Illamåendet har släppt, men inte huvudvärken. Jag vill egentligen gå och lägga mig direkt, men jag måste plugga.

Vi hörs imorn!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

SV: Ja, finns så många fina fäger verkligen.



Vad duktig du är som pluggat så flitigt! Ibland har man verkligen flyt o får mkt gjort! Skönt.

Hoppas du inte behövde plugga så länge nu ikväll utan kunde gå o lägga dig o koppla av också.



Åh, vad härligt med Cape East! Har hört mkt bra om dem. Jag o min sambo hade tänkt åka dit vid jul, men det blev tyvärr inte av.



Hoppas huvudvärken ger med sig!

2012-04-23 @ 00:12:03
URL: http://elephantzoul.blogg.se/
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott :)

Hoppas din måndag blir perfekt (även fast måndagar är värdelösa, hihi)



NATTI KRAM! :D

2012-04-23 @ 00:31:12
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Melissa - Den brutala sanningen

tänk om man ändå vart hälften så flitig som du ändå

2012-04-23 @ 02:03:30
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback