pepparkakor

Har dekorerat pepparkakor idag med Fanny och Mikaela! Dom blev gode fina, eller.
Ett till pluss denna dag är att svullnaden på mitt öga har börjat gå ner nu, och det kliar inte alls lika mycket. Har glömt att skriva det här, men har alltså en infektion i ögat, vilket har gjort att hela övre ögonlocket har svullnat upp till en korv, och kliat och gjort ont som satan! Men nu börjar salvan äntligen ge verkan!
Ska kika på julkalendern, och sen skriva två bokrecensioner (Har legat på latsidan hela terminen med dom där bokrecensionerna, så det är nog bäst att jag får ihop dom nu innan terminen är slut, för jag vill ju inte gärna ha IG i svenska!). Men det blir då också det sista jag gör i skolväg innan lovet, för nu tänker jag inte lyfta ett finger innan jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback