25-08-11

Hann inte blogga igår, så bloggar för igår nu också;

Igår: Efter skolan chillade jag på med lovisa hemma hos mig. Vi tog de lugnt åså, plugga lite, snacka, osv.

Idag: Vaknade med nå jävulskt ont i halsen, och jag dör om jag blir sjuk igeen .. Plågade mig iaf genom dagen, ett stort + var att vi fick sluta 1 ist för typ halv 4 eftersom att allting inte var fixat med elevens val som vi skulle ha då. Stannade i råne med lite härliga människor, och slutligen for jag och mamma och hämta min nya jacka! :) Fast det känns ju jävligt trevligt att man beställer en jacka i medium och får en i large ..
Lägger in en bild på den imorn, tills vidare får ni nöja er med en gammal bild sen våras typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback